onsdag den 20. maj 2015

De første 2 uger af maj

Så er foråret rigtig i gang i Schweiz og vi har haft 25 grader det meste af tiden de sidste par uger. Træningen går lidt op og ned med meget rejseaktivitet med arbejdet er det svært at få løbet passet ind.

Det er dog blevet til lidt løb og cykling.

I alt 50 km løb fordelt over de 2 uger. En enkelt gang svømning og 2 gange cykling.

Jeg havde håbet på noget mere svømning da jeg som sagt gerne vil deltage i mini tri her i Zug. Men som det ser ud nu er jeg ikke sikker på jeg hverken har fået svømmet eller cyklet nok. Men nu må vi se når jeg kommer ind i juni.

Min nye Mountainbike får jeg kørt en del på. Det er perfekt at tage en tur op på Zugerberg og retur. Det er god træning uden af det tager for lang tid. Nedenfor ses højdekurven for de 10 km.


Eneste problem med cyklen er at bremserne ikke er bygget til så hurtige og lange nedkørsler. De bliver for varme og begynder hurtigt at hyle ret kraftigt. Jeg har snakket med cykel handleren og han siger at der ikke er så meget at gøre ved denne model (Ram Avid Elixir 3). Derfor bestilte jeg i sidste uge nyt sæt bremser, Shimano XT komplet sæt med nye calibre og skiver m.v. Det bliver godt at få dem på i weekenden.

Jeg er kommet lidt bagefter mit mål for løb i år, men skulle gerne hente det tabte i løbet af juni:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar