fredag den 8. maj 2015

April måned

Så er vi allerede i midten a maj og vi går snart ind i sommer perioden. Jeg har ikke været så flittig til at opdatere på bloggen men det er dog blevet til noget motion.

April måned blev det til:

11 gange løb i alt 78 km.
Det var ikke helt nok i forhold til min forventning om min 100 km om måneden og i disse forårs måneder skulle jeg gerne op på 150. Men den første uge var der ferie og jeg restituerede efter Berlin.

115 km cyckling

Dette fordelt på 3 gange mountainbike og 1 enkelt gang på raceren. Der har ikke rigtig været tid og vejr til cykling i vinteren, men nu hvor jeg har fået købt en mountainbike skulle det gerne blive flere muligheder for at cykle.

1000 meter svømning

Dette er alt for lidt. Mit mål er at svømme 1-2 gange om ugen, så jeg er langt bagefter. Jeg vil gerne deltage i Zytturm tri her i Zug i juni, men det kræver jeg får svømmet noget mere.

Årets mål

Jeg er bagefter målet mht. løb, men jeg skulle gerne hente ind på dette i løbet af maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar